söndag 9 mars 2014

Hejsanhoppsan första brännan

Första helgen i Dakar har varit lugn vilket är skönt eftersom det har varit mycket att ta in. Igår åkte jag, Camila, Beth, Joline (från Belgien) och Julia (från Belgien) in till centrum av Dakar, hade inte varit där tidigare. Vi kollade bland annat på marknader  men jag hittade inget som var värt att ha. Sedan besökte vi "Institut Francais" där vi lyssnade på någon som berättade om den politiska situationen i Frankrike men jag förstod inte mycket eftersom det var på franska. Förstod något ord här och där men verkligen inte helheten.

Idag var jag på stranden med Camila och fyra tjejer från Belgien. Jag är så bränd just nu... Men jag lovar pappa, jag smorde med solskydd 50 flera gånger! Mina armar är rödvit randiga av någon knasig anledning och min bringa är så röd. Resten av kroppen är okej! Eller nja juste... mitt ansikte är tomat.

Imorgon blir det upp kvart i sju för att åka till de söta små bebisarna!


Här inne sydde de upp ett par byxor åt Camila. 


På stranden

På stranden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar