onsdag 8 juli 2015

Nu åker jag till Ghana

Hejsan!

Imorgon åker jag iväg till Ghana för att volontärarbeta ännu en gång!

En vän fick mig att komma på idéen att ändra den här bloggen från att handla om mitt volontärarbete i Senegal till att handla om alla mina volontärarbeten. Inte för att jag har gjort mer än det i Senegal, men min plan är att det ska bli fler. Nu ska jag iväg till Ghana för att jobba i Tamale under tre veckor. Den här bloggen är alltså till för dig som vill få en inblick i det volontärarbete jag gör. Förhoppningsvis kommer den här bloggen att fortsätta berätta om fler volontärresor i framtiden. 


När jag åkte till Senegal åkte jag med organisationen Love Volunteers men den här gången åker jag med Volunteering Solutions. Jag hoppas att de är välorganiserade och har koll på läget, men jag vågar inte hoppas på för mycket efter att det var lite rörigt i Senegal. Jag vet inte alls hur tillgängligt wifi kommer att vara men jag ska försöka skriva så ofta som möjligt och berätta om hur det är. 

Hejsvejs så länge! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar